Kariéra

Nabízíme pracovní příležitost v naší společnosti s dlouholetou tradicí a pevným zázemím již od roku 1989. Pokud se chcete přidat do mladého a přátelského kolektivu v rodinné společnosti se sídlem v centru Hodonína, pak jste na správném místě.

Aktuálně do svého týmu hledáme:

Back office - administrativní pracovník / pracovnice - fakturant / fakturantka

Nabízíme pracovní příležitost v naší společnosti s dlouholetou tradicí od roku 1989 a pevným zázemím na pozici Back office - administrativní pracovník / pracovnice (tedy činnosti, které souvisejí s administrativní činností jako je komunikace s přepravními společnostmi, komunikace se zákazníky v rámci jejich objednávek, komunikace dopravy zboží od dodavatelů, příjem a výdej zboží papírovou formou, fakturace, vedení pokladny, komunikace v angličtině a další činnosti spojené s touto pozicí).

Co požadujeme:

  • znalost problematiky evidence skladového hospodářství a fakturace
  • alespoň základní znalost účetních vztahů a jejich souvislostí
  • obecná znalost zákona o DPH
  • praxe nebo vzdělání ekonomického zaměření
  • odpovědný přístup k práci, svědomitost a pečlivost
  • anglický jazyk psanou i mluvenou formou
  • rychlost, perfekcionismus, příjemné vystupování, kamarádskost, dochvilnost, normální uvažování, dobrou náladu a smysl pro humor, férovost a kolektivní jednání
  • řidičský průkaz výhodou


Co nabízíme:

  • příjemné pracovní prostředí ve stabilní společnosti
  • příspěvek na stravování formou obědového paušálu
  • možnost seberealizace
  •  20 dní dovolené
  • jednosměnný provoz
  • své příjemné, čisté a teplé pracovní prostředí
  • dobrý kolektiv
  • pravidelný výplatní den

 

Náš kolektiv a vzájemné přátelství je dlouholeté nechceme mezi sebe někoho, kdo to nemyslí vážně a za půl roku chce odejít. Nechceme mezi sebe narušitele a nepřátele. Chceme týmového hráče. Žádné "Béčko" do týmu … slovo nejde u nás neexistuje, známe pouze možnosti, jak to jde udělat lépe.


„Dělejme třeba nejnepatrnější věc na světě, ale dělejme ji nejlépe.“

 



Operátor skladování

Momentálně máme obsazeny všechny pracovní pozice

Nabízíme pracovní příležitost v naší společnosti s dlouholetou tradicí od roku 1989 a pevným zázemím na pozici Operátor skladování (Tedy činnosti, které souvisejí se skladováním a pohybem zboží. Dodané zboží projde přejímkou a kontrolou dokumentace. Po těchto aktivitách skladník zboží uloží, skladuje a podle požadavků vydává. Pro přesuny zboží využívá mechanizaci a na ní provádí základní údržbu. Musí také vést dokumentaci – údaje o stavu zásob, přehledu a pohybu.) Nejedná se o administrativní práci.

Co požadujeme:

  • manuální zručnost
  • rychlost
  • perfekcionismus
  • kamarádskost
  • dochvilnost
  • dobrou kondici
  • normální uvažování
  • dobrou náladu a smysl pro humor
  • férovost
  • kolektivní jednání
  • řidičský průkaz výhodou (není ale podmínkou)


Co nabízíme:

  • příjemné pracovní prostředí ve stabilní společnosti
  • příspěvek na stravování formou obědového paušálu
  • možnost seberealizace
  •  20 dní dovolené
  • jednosměnný provoz
  • své příjemné, čisté a teplé pracovní prostředí
  • dobrý kolektiv
  • pravidelný výplatní den

 

Náš kolektiv a vzájemné přátelství je dlouholeté nechceme mezi sebe někoho, kdo to nemyslí vážně a za půl roku chce odejít. Nechceme mezi sebe narušitele a nepřátele. Chceme týmového hráče. Žádné "Béčko" do týmu … slovo nejde u nás neexistuje, známe pouze možnosti, jak to jde udělat lépe.


„Neříkej, že to nejde, raději řekni, že to zatím neumíš.“

 

Zaujala Vás tato pozice?

Zaujala Vás tato pozice a chcete se přidat do našeho týmu? Napište na email moto@motomax.cz, přiložte Váš životopis a motivační dopis. Nebo využijte kontaktní formulář níže.

|
chevron-up